توزیع اوراق تبلیغاتی روشی مفید و مقرون به صرفه جهت معرفی شغل، محصول و خدمات شماست.

این شیوه تبلیغاتی که قدمتی طولانی دارد، همچنان از پر بازده ترین روش های جذب مشتری می باشد، چرا که از طریق این نوع تبلیغات می توان با انتخاب آگاهانه و اصولی بازار هدف، مستقیما به سراغ مشتریان بالقوه رفت.

این نوع تبلیغ بر خلاف باور غلط عموم افراد، از جمله شیوه هاییست که می بایست بسیار با دقت و اصولی انجام پذیرد، چرا که اجرای غیر صحیح آن نه تنها بازخورد مفیدی برای مشتریان نخواهد داشت، بلکه صدمات و خسارات جبران ناپذیری را نیز در پی دارد.

توزیع اوراق روش های گوناگونی دارد که بر حسب نوع تبلیغ مشتریان می بایست روش مناسب را برگزید.

در ادامه روش های مختلف توزیع اوراق تبلیغاتی را معرفی می نماییم.

1.پخش و نصب تراکت درب منازل

این روش پخش، رایج ترین شیوه ی توزیع می باشد که برای عموم مشتریان کارایی دارد.

اطلاعات بیشتر ...

2.توزیع میدانی (دست به دست) در معابر پر تعدد

این روش معمولا مناسب آن دسته از مشتریانیست که میخواهند تراکت هایشان به دست رنج سنی و یا جنسیت خاصی از مردم برسد.

اطلاعات بیشتر ...

3.پخش تجاری - اداری

صاحبان مشاغل خود می توانند بازار هدف مناسبی برای تبلیغات برخی از مشتریان باشند.

اطلاعات بیشتر ...

4.نصب پوسترهای تبلیغاتی

پوسترهای تبلیغاتی در حقیقت بیلبوردهای کوچک هستند !

اطلاعات بیشتر ...

5.پخش مجله، پیک و آگهی نامه

مجلات و پیک های تبلیغاتی نیاز به توزیع اصولی و دقیقی دارند.

اطلاعات بیشتر ...

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پخش تراکت می باشد

Design by: DARIUSH ZAMANI