کمپین تبلیغاتی ایران جار از سال 1386 فعالیت خود را در زمینه ی طراحی، چاپ، توزیع اوراق (پخش و نصب تراکت)، مشاوره ی تخصصی، جذب اشتراک، معرفی مشاغل و محصولات و ... آغاز نموده است.

این مجموعه با دارا بودن پرسنلی جوان و کارآمد هموار سعی نموده راهکارهای نوین و متفاوتی را در عرصه تبلیغات عرضه نماید.

نقاط قوت:

-مهارت تیم تحقیق و تحلیل بازار:این مجموعه با دارا بودن تحلیل گران مجرب و کاردان، با دقت بسیار بالا و در نظر گرفتن تمامی جوانب و متغیرهای موثر، می تواند به بهترین نحو شرایط فعلی و آینده بازار را در این پروژه آنالیز نماید.

-مهارت تیم بازاریابی:یکی از زمینه های تخصصی این مجموعه که در واقع راس هرم تبلیغاتی قرار دارد، بازاریابی حضوری یا ویزیت تخصصی می باشد.پرسنل آموزش دیده متشکل از بانوان و آقایان تحصیلکرده، با ظاهری آراسته و قدرت بیان و ارتباط قوی با مشتری می توانند اهرم های مفیدی در عملکرد این پروژه باشند.

-رزومه قوی و موفق:به لطف خداوند و با تکیه بر اصول اخلاقی و حفظ ارزشهای کاری، خوشبختانه این کمپانی توانسته در زمینه تبلیغات پیشینه درخشانی از خود به جای گذارد و با شرکت ها و برندهای معتبری همکاری مفید داشته باشد که باعث به دست آوردن اعتبار و جلب اعتماد مشتریان گردیده است.این مهم می تواند نقش بسیار مفیدی در جذب ایشان جهت سرمایه گذاری در این شیوه تبلیغات را داشته باشد.

-ساختار سازمانی مناسب:این مجموعه با بهره گیری از نیروهای کارامد در زمینه های کاری تخصصی و نظم و ارتباط مفید میان بخش های مختلف، توانسته ساختاری یکپارچه، هماهنگ و متحد ایجاد کند که هر بخش درعین اینکه به وظایف مربوط به خود میرسد، به عملکرد دیگر بخش ها نیز کمک موثر می کند.

-توانایی مدیریت بر تغییرات استراتژیک:تیم مدیریتی این کمپانی توانسته با تصمیمات و فعالیتهای یكپارچه در جهت توسعه استراتژیهای موثر، اجرا و كنترل دقیق به موفقیت های ارزشمندی دست یابد.این تیم با تكیه بر ذهنیتی پویا ، آینده نگر ، جامع نگر و اقتضایی برنامه های منظمی برای موفقیت این پروژه دارد . میزان دركی كه مدیران این مجموعه از شركتهای رقیب ، بازارها ، قیمتها ، عرضه كنندگان مواد اولیه ، و مشتریان احتمالی دارند تعیین كننده ی موفقیت تجاری در این پروژه می باشد.

-پایین بودن سطح تغییرات پرسنلی در شرکت:خوشبختانه تیم حاضر در این پروژه، متشکل از افرادیست که چندین سال مداوم در کنار یکدیگر همکاری صمیمانه داشته و کمترین تغییرات را در تغییر و جابه جایی اعضاء داشته است؛ این موضوع نقش مهمی در تعامل نزدیک و گروه محور اعضاء ایفا می کند که به رشد سریع رسالت پروژه کمک می نماید.

-وجود سینرژی مناسب نزد کارکنان شرکت:کارکرد جمع دو یا چند نفر که برای رسیدن به هدفی مشترک، یکدیگر را یاری می دهند، همواره بیش از مجموع کارکرد تک تک آنهاست.انرژی نهفته در پیوندهای درون سیستم ، ارتباطات خوب بین اجزا و به اشتراک گذاشتن تجربه و دانش تک تک اجزای گروه می توانند سبب افزایش کارکرد کل سیستم شوند که نقش بسیارمهم و تعیین کننده ای در پیروزی پروژه ایفا می کند.

مزیت رقابتی:

پر واضح است که اصلی ترین مزيت اين مجموعه سابقه طولانی در فعالیت های تبلیغاتی می باشد.دارا بودن نیروهای انسانی کارآمد و آموزش دیده، مهارت تیم تحلیل بازار و پیش بینی بازخورد در بازه های زمانی مختلف، داشتن کانکشن های خوب در برخی از مجموعه های بزرگ و معتبر، اشراف بر تمامی بخش های تبلیغاتی به صورت مستقیم... همه و همه می تواند جاده رقابت را برای فعالیت این مجموعه هموار کند.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پخش تراکت می باشد

Design by: DARIUSH ZAMANI